Opties:
Sorteer op:

Aantal per pagina:

En Waar Blijft De Klant? geschreven door D'Agnolo Jacko - hetboekenplankje.nl
Titel: En Waar Blijft De Klant?
Schrijver: D'Agnolo Jacko
Categorie: divers
Prijs: € 3.50
   
Beschrijving:
Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D'Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.D'Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D'Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D'Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid.

Klik op het plaatje om hem te vergroten.
En Waar Blijft De Klant? - Voorkant

De winkelwagen is leeg!